X
تبلیغات
كافي نت صورتي - استخدامي
تاريخ : سه شنبه نوزدهم مهر 1390 | 10:33 | نویسنده : مدیریت |

یک شرکت صرافی بانکی استخدام می نماید.

استخدام صرافی - کافی نت و تایپ و تکثیر صورتی نیشابور


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : یکشنبه شانزدهم مرداد 1390 | 23:3 | نویسنده : مدیریت |

کاله ی آمل دعوت به همکاری می نماید.

دعوت به همکاری شرکت کاله - کافی نت و تایپ و تکثیر صورتی


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : یکشنبه شانزدهم مرداد 1390 | 22:57 | نویسنده : مدیریت |

شرکت مهرگان پخش دعوت به همکاری می نماید.

استخدام رکت مزمز - کافی نت و تایپ وتکثیر صورتی


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : یکشنبه شانزدهم مرداد 1390 | 22:56 | نویسنده : مدیریت |

استخدام داوطلبان امر قضا - کافی نت و تایپ و تکثیر صورتی نیشابور

قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد به منظور تأمین نیروی قضایی خود، طبق تبصره بند ب ماده 211 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه کشور از محل موافقت شماره 100/1981/9000مورخ 27/1/1390 ریاست محترم قوه قضائیه، تعداد 500 نفر از برادران واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه ­های تخصصی و گزینش بصورت رسمی آزمایشی به شرح ذیل استخدام نماید.


موضوعات مرتبط: استخدامي

ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه شانزدهم مرداد 1390 | 22:54 | نویسنده : مدیریت |
تاريخ : یکشنبه شانزدهم مرداد 1390 | 22:50 | نویسنده : مدیریت |

استخدام ادارات دولتی استان گلستان - کافی نت و تایپ وتکثیر صورتی نیشابور

استانداري گلستان براي تامين نيروي انساني مورد نياز دستگاههاي اجرايي استان طبق مفاد قانون مديريت خدمات كشوري و دستورالعمل نحوه برگزاري امتحان عمومي و تخصصي از محل سهميه‌هاي استخدامي باقيمانده برنامه چهارم توسعه،تعداد 41 نفر از افراد واجدالشرايط را از طريق برگزاري آزمون توانمنديهاي عمومي، تخصصي ، مصاحبه تخصصي، آزمون عملي (حسب مورد) و گزينش به صورت پيماني به شرح ذيل استخدام مي نمايد.

جهت مشاهده متن کامل و شرایط استخدام به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


موضوعات مرتبط: استخدامي

ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه شانزدهم مرداد 1390 | 22:48 | نویسنده : مدیریت |
استخدام بانک پاسارگاد

استخدام بانک پاسارگاد ، کافی نت و تایپ و تکثیر صورتی نیشابور


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : یکشنبه شانزدهم مرداد 1390 | 22:44 | نویسنده : مدیریت |

يك شركت خصوصي در تهران (جنت آباد) نيازمند چند نيروي متخصص در زمينه‌هاي زير مي باشد:

Dreamweaver
CSS
HTML
Photoshop
CorelDRAW
jQuery
Fireworks

لطفاً رزومه و نمونه كارهاي خود را به آدرس پست الكترونيكي job@os1.ir ارسال فرماييد.
نحوه تماس:
ارسال رزومه به آدرس پست الکترونیکی
job@os1.ir 
آخرين مهلت:

31 تير1390

 


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : چهارشنبه بیست و پنجم خرداد 1390 | 8:56 | نویسنده : مدیریت |


* 1- اعتقاد به دين مبين اسلام و يا يكي از اديان رسمي مصرح در قانون اساسي
* 2- تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايران
* 3- اعتقاد به مباني جمهوري اسلامي و اصل ولايت فقيه
* 4- داشتن كارت پايان خدمت وظيفه و يا معافيت دائم (ويژه آقايان)
* تبصره- معافيتي كه ناشي از نقص عضو نباشد و پس از موفقيت در آزمون به تأييد اداره كل سلامت مجلس برسد.
* 5- عدم اعتياد به مواد مخدر
* 6- نداشتن سابقه محكوميت جزايي و سياسي موثر.
* 7- دارا بودن توانايي جسمي و روحي لازم.
* 8- ايثارگر شامل رزمنده با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، جانباز با حداقل 25% جانبازي، آزاده و فرزندان شاهد (فرزند شهيد و يا فرزند جانباز 50% به بالا)

شرايط اختصاصي

* 1- دارا بودن دانشنامه كارشناسي، كارشناسي ارشد و يا دكتري از دانشگاههاي معتبر.
* 2- دارا بودن حداقل معدل 16.
* 3- دارا بودن حداقل 5 سال سابقه سكونت در استان تهران
* 4- داشتن حداقل سن 18 سال تمام و حداكثر 40 سال تمام
* 5- متقاضيان ايثارگر در شرايط مساوي از اولويت استخدامي برخوردار خواهند بود.

تذكرات مهم

* 1- داوطلبان نبايد از جمله افرادي باشند كه به موجب آراي مراجع قضايي و ذيصلاح از خدمت دولتي منع شده باشند.
* 2- چنانچه عدم صحت موارد مندرج در فرم تقاضا نامه ثبت نام براي مجلس شوراي اسلامي احراز گردد ، نسبت به قطع رابطه در هرمرحله استخدامي اقدام و برابر مقررات رفتار خواهد شد.
* 3- تاكيد مي گردد ثبت نام منحصراً به صورت اينترنتي بوده و از ارسال فرم تقاضانامه به صورت پستي و يا به هر نحو ديگر خودداري شود. به تقاضاهايي كه به غير از روش اينترنتي واصل شود ترتيب اثر داده نخواهد شد.

جدول رشته تحصيلي و شغل مرتبط، مقطع تحصيلي، جنس پذيرش
رديف شغلي رشته تحصيلي مقطع تحصيلي جنس پذيرش عنوان شغل
كارشناسي كارشناسي ارشد دكتري زن مرد
1 حسابداري، مديريت مالي كارشناس مالي
2 حسابداري، مديريت مالي كارشناس حسابداري
3 ارتباطات، امور فرهنگي، روابط عمومي كارشناس ارتباطات
4 ارتباطات، امور فرهنگي، روابط عمومي كارشناس روابط عمومي
5 مديريت دولتي، مديريت صنعتي كارشناس برنامه ريزي نيروي انساني
6 مديريت دولتي كارشناس كارگزيني
7 مديريت دولتي، مديريت بازرگاني كارشناس اداري
8 مديريت دولتي، مديريت صنعتي كارشناس ارزيابي عملكرد
9 مديريت دولتي، مديريت صنعتي كارشناس مديريت امور عمومي
10 مديريت دولتي، مديريت صنعتي كارشناس نظارت
11 مجموعه علوم تربيتي (كليه گرايش‌ها) كارشناس آموزش و ارزشيابي
12 مديريت دولتي، مديريت صنعتي، مهندسي صنايع كارشناس مديريت دانش
13 مجموعه مديريت كارشناس امور رفاهي
14 مهندسي صنايع، مديريت صنعتي، مهندسي كامپيوتر، IT كارشناس تحليل سيستم‌ها
15 مهندسي كامپيوتر، IT كارشناس فناوري اطلاعات
16 مهندسي كامپيوتر، IT و مخابرات كارشناس شبكه و مخابرات
17 حقوق، فقه و حقوق، فقه و مباني حقوق كارشناس حقوقي
18 حقوق، فقه و حقوق، فقه و مباني حقوق كارشناس تنقيح
19 حقوق، فقه و حقوق، فقه و مباني حقوق كارشناس ارزيابي
20 حقوق، علوم سياسي كارشناس حقوق بين‌الملل
21 حقوق، علوم سياسي کارشناس روابط پارلمان
22 علوم سياسي، روابط سياسي کارشناس کمیسیون ها
23 ادبيات فارسي کارشناس تدوین و تحریر
24 ادبيات فارسي، عربي کارشناس ثبت مذاکرات
25 ادبيات عرب کارشناس ضوابط تدوین
26 اقتصاد کارشناس نظارت جامع
27 حقوق، علوم سياسي، مديريت دولتي، مديريت صنعتي کارشناس ارتباطات مردمی
28 علوم اقتصادي، علوم اجتماعي، امور فرهنگي کارشناس اقتصادی ـ اجتماعی و فرهنگی
29 علوم سياسي، علوم دفاعي، حقوق کارشناس سیاسی
30 علوم سياسي، علوم دفاعي کارشناس اطلاع رسانی
31 علوم اجتماعي، امور فرهنگي، مديريت دولتي کارشناس هماهنگی و ارتباطات
32 پژوهشگري ، مديريت، علوم اجتماعي کارشناس ارشد پژوهش
33 علوم اجتماعي کارشناس ساماندهی ناظرین
34 كتابداري کارشناس اسناد
35 مديريت، اقتصاد کارشناس نظارتی کمیسیون
36 مهندسي صنايع – مديريت صنعتي کارشناس برنامه ریزی و نظارت
37 مهندسي مكانيك کارشناس تأسیسات
38 مهندسي مكانيك کارشناس مهندسی مکانیک
39 مهندسي الكترونيك کارشناس الکترونیک
40 مهندسي عمران، گرايش عمران کارشناس مهندسی عمران
41 مهندسي عمران، گرايش سازه کارشناس سازه
42 مهندسي عمران، نقشه برداري کارشناس نقشه برداری
43 مهندسي عمران، شهرسازي کارشناس کمیسیون عمران
44 عكاسي، كارگرداني کارشناس فیلمبرداری
45 گرافيك کارشناس گرافیک
46 معماري کارشناس معماری
47 پرستاري کارشناس پرستار
48 تربيت بدني و علوم ورزشي کارشناس تربیت  بدنی
49 مترجمي زبان عربي مترجم عربی
50 مترجمي زبان فرانسه مترجم فرانسه
51 مترجمي زبان انگليسي مترجم انگلیسی

برنامه زمانی

* مهلت ثبت نام: مهلت ثبت نام تا پایان روز دوشنبه، مورخ 90/3/26 مي باشد.
* زمان توزیع کارت: اطلاعات لازم در خصوص کارت ورود به جلسه آزمون در اطلاعيه هاي آتي منتشر مي شود.
* تاريخ و ساعت برگزاری آزمون: آزمون در روز جمعه، مورخ 90/4/17 راس ساعت 8 صبح برگزار مي شود
* محل برگزاری آزمون: محل برگزاري آزمون بر روي کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج خواهد شد

نکته مهم در خصوص ثبت نام

* توجه ویژه: در طی مراحل ثبت نام از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود يا باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر برروی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید
* توجه ویژه: ثبت نام فقط وقتی تکمیل خواهد شد که پس از سپري کردن مراحل ثبت نام، شماره رهگیری ثبت نام 14 رقمی دریافت نمایید؛ در غيراينصورت حتي اگر تعدادي از مراحل ثبت نام را سپري کرده باشيد، ثبت نام شما ناقص فرض مي شود و حق شرکت در آزمون نخواهيد داشت
* توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل می توانید راهنمايي هاي لازم را از صفحه مشکلات احتمالي يا شماره تلفن 33120000 (پيش شماره 021)، در ساعات اداري بجز ايام تعطيل دريافت کنيد

لینک ثبت نام


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : چهارشنبه بیست و پنجم خرداد 1390 | 8:55 | نویسنده : مدیریت |

 

1- كارمند امور منشيگري و دفتري

شرايط احراز : 1- مدرك ليسانس زبان انگليسي

2- تسلط در كاربرد كامپيوتر در امور منشيگري

3-سابقه كار مرتبط 2 سال

2- انباردار

شرايط احراز : 1- مدرك تحصيلي ديپلم ( دارندگان مدارك بالاتر ارجحيت خواهند داشت)

2- تسلط به كاربرد كامپيوتر و نرم افزارهاي مرتبط با انبارداري

3- سابقه كار مرتبط 5 سال

3- كارشناس برنامه ريزي توليد

شرايط احراز : 1- مدرك تحصيلي : مهندسي صنايع

2- تسلط در كاربرد كامپيوتر و نرم افزارهاي مرتبط

3- سابقه كار مرتبط 5 سال


نحوه تماس:

از متقاضيان محترم درخواست مي گردد تقاضانامه شغلي خود را از طريق ايميل شركت به آدرسPERSONEL@IORCHCO.IR   با ذكر عنوان شغل مورد درخو است در موضوع ايميل حداكثر تا تاريخ 1390/2/30 ارسال نمايند
آخرين مهلت:
30 ارديبهشت 1390


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : چهارشنبه بیست و یکم اردیبهشت 1390 | 16:36 | نویسنده : مدیریت |

بانک تات در راستاي گسترش شعب و تأمين نيروهاي كارآمد مورد نياز در سطح متصدي امور بانكي براي شعب جدیدالتأسیس که ذیلاً درج شده است از واجدين شرايط دعوت به همكاري مي نمايد:

بانك تات (سهامي عام- غیردولتی) هشتمين بانك خصوصي كشور با ويژگي هاي متمايز در عرصه بانكداري بر اين باور است كه تحقق استراتژي هاي بانك با تلاش، تدبير، خلاقيت و نوآوري نيروي انساني و همسويي با اهداف عالي سازمان ميسر خواهد شد. بدين منظور در راستاي گسترش شعب و تأمين نيروهاي كارآمد مورد نياز در سطح متصدي امور بانكي براي شعب جدیدالتأسیس که ذیلاً درج شده است از واجدين شرايط دعوت به همكاري مي نمايد:

تهـران، تبریز، ارومیه، اردبیل، ایلام، بندر بوشهر، شهر کرد، بیرجند، مشهد، بجنورد، اهواز، زنجان، سمنان، زاهدان، شیراز، سنندج، کرمان، کرمانشاه، یاسوج، گرگان، رشت، خرم آباد، ساری، اراک، همدان، یزد، تاکستان، آمل، بابل، لاهیجان، آستارا، بندر انزلی، گنبد کاوس، تنکابن، بابلسر، کرج، آبادان، کیش، قشم، چابهار.
برای مطالعه متن کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


موضوعات مرتبط: استخدامي

ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه بیست و یکم اردیبهشت 1390 | 16:35 | نویسنده : مدیریت |

زمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری کوثر در تاریخ 29 اردیبهشت ماه ساعت 15 و در محل دانشگاه امیر کبیر(دانشکده نساجی) برگزار خواهد شد.

به گزارش بانکی دات آی آر به دلیل تقارن برگزاری آزمون موسسه کوثر و آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها آزمون با یک هفته تاخیر برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام مسئولان ,موسسه کوثر به محض تایید نهایی زمان و مکان آزمون موسسه داوطلبان را از طریق پیام کوتاه و به روز رسانی سایت خود مطلع خواهد نمود.

لازم به یاد آوری است که قرار بود آزمون موسسه کوثر در تاریخ  22  اردیبهشت ماه برگزار گردد که به دلایل ذکر شده این آزمون لغو گردید.

قرار است اطلاعات وبسایت این موسسه ظرف 48 ساعت آتی به روز رسانی گردد.

بدین ترتیب کلیه داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد را داشته اند می توانند با خیال آسوده در این آزمون شرکت کنند.

به محض دریافت اطلاعات جدید شما داوطلبان عزیز را در جریان آخرین تغییرات قرار خواهیم داد.

سایت موسسه مالی و اعتباری کوثر دقایقی پیش بروز رسانی شد و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این سایت مراجعه کنید

:: برای ورود به سایت موسسه مالی و اعتباری کوثر اینجا کلیک کنید


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : چهارشنبه بیست و یکم اردیبهشت 1390 | 16:32 | نویسنده : مدیریت |

از کلیه عزیزانی که تسلط کامل به نرم افزارهای زیر دارند دعوت می شود برای هر چه بهتر شدن خدمات کافی نت به ما بپیوندند :

شرایط :

1- دارا بودن تخصص کامل به یک یا چند نرم افزار برای انجام پروژه های دانشجویی و شرکتی .

2- انجام و تحویل پروژه ها در سریع ترین زمان .

3- در دسترس بودن ( تلفنی ).

تخصص های مورد نیاز :

برنامه نویسی

گرافیک

طراح سایت

مترجم ( انگلیسی - فرانسه )

نرم افزارهای آماری

نرم افزارهای Excel و Access

 

لازم به ذکر است ؛ برنامه نویسی برای تمام زبان ها نیاز داریم.

 

علاقه مندان می توانند مدارک خود را حداکثر تا پایان فروردین ماه سال 1390 برای ما به آدرس پست الکترونیکی PINKnet1388@yahoo.com ارسال نمایند .

مدارک مورد نیاز :

عکس اسکن شده ، کارت ملی اسکن شده ، شماره تلفن تماس (ثابت و همراه ) نوع همکاری و میزان تخصص در برنامه ، شماره حساب و کارت عابر بانک ( ترجیحا سیبا ملی )

 

نوع پرداخت : دوستان می توانند شرایط کاری خود را و طریقه پرداخت ( نقدی بعد از کار یا به صورت ماهیانه و جمع پروژه های انجام شده ) برای ما ارسال نمایند . قیمت هر پروژه را کافی نت و تایپ و تکثیر صورتی تعیین می کند و پس از توافق پروژه ها ارسال می شوند ( تعیین قیمت از طرف ما به این خاطر است که در هرجای ایران قیمت انجام هر پروژه متفاوت است برای مثال یک برگ پرینت در نیشابور 100 تومان و در شیراز 150 تومان است )

از مبلغ دریافتی از سفارش دهنده (بدون هزینه پرینت ، اسکن و ...) 70% از هزینه پروژه به کسی که کار را انجام می دهد تعلق می گیرد و 30% برای حق بازاریابی به کافی نت می رسد .

*به ازای هر روز دیرتر تحویل دادن پروژه 10% کم خواهد شد و به سفارش دهنده بر خواهد گشت (برای جبران دیرکرد).

شخص انجام دهنده پروژه به ازای هر بار دیر تحویل دادن پروژه 5 پله در جدول انتظار پایین تر قرار خواهند گرفت و پروژه کمتری برای ایشان ارسال خواهد شد .

*به ازای هر روز زودتر تحویل دادن پروژه نیز 5% به شخصی که پروژه را انجام می دهد بیشتر تعلق خواهد گرفت و اولویت بعدی ما در انجام پروژه ها می شود .

 

* حساسیت ما برای تحویل سریع پروژه به خاطر این است که ما را در سرعت انجام پروژه ها می شناسند . *

 

با بهترین آرزو ها برای شما ...


موضوعات مرتبط: اخبار كافي نت ، استخدامي ، همكاران ، متفرقه ، معرفي همكاران جديد

تاريخ : دوشنبه بیست و نهم فروردین 1390 | 16:21 | نویسنده : مدیریت |

بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي صارم در زمينه هاي ذيل دعوت به همكاري مي نمايد:

 

عنوان شغلي

مدرك تحصيلي

سابقه كار

مهارت مورد نياز

كارشناس پرستاري

ليسانس

5 سال

اتاق عمل

كارشناس پرستاري

ليسانس

5 سال

نوزادان و NICU

كارشناس پرستاري

ليسانس

5 سال

بخش بستري و جراحي عمومي

كارشناس مامايي

فوق ديپلم

5 سال

زايشگاه

كاردان مامايي

فوق ديپلم

5 سال

زايشگاه

تكنسين اتاق عمل

فوق ديپلم

5 سال

اتاق عمل

تكنسين بيهوشي / هوشبري

فوق ديپلم

5 سال

اتاق عمل

كمك بهيار

ديپلم

5 سال

فرآيند كمك بهياري

نحوه تماس:

متقاضيان محترم جهت نام نويسي و ارائه مدرك به آدرس ذيل مراجعه نمايند:

آدرس :

فاز 3 شهرك اكباتان – بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي صارم تلفن : 44670888


آخرين مهلت:


30 فروردين 1390

 


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : دوشنبه بیست و نهم فروردین 1390 | 16:19 | نویسنده : مدیریت |

یک شرکت بزرگ مهندسی با نوزده سال سابقه فعالیت در حوزه صنایع نفت,گاز و پتروشیمی جهت جذب نیروی انسانی متخصص خود از متقاضیان واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : دوشنبه بیست و نهم فروردین 1390 | 16:18 | نویسنده : مدیریت |

بورس اوراق بهادار تهران (شرکت سهامی عام) در راستای توسعه روز افزون بازار سرمايه و نهادهای مالی و تأمین نیروهای متخصص مورد نیاز خود در واحدهای فناوری اطلاعات، امور اداری و منابع انسانی، حسابرسی، مطالعات اقتصادی و توسعه بازار و امور حقوقی اقدام به راه اندازی و تجهیز بانک اطلاعات نیروی انسانی نموده است؛ کلیه دانش  آموختگان دانشگاه های معتبر که حائز شرایط ذیل باشند می توانند نسبت به تکمیل فرم و ثبت سوابق تحصیلی، آموزشی، فردی و شغلی خود اقدام نمایند. شایان ذکر است که تکمیل فرم ثبت نام هیچ گونه تعهدی برای بورس اوراق بهادار تهران(شرکت سهامی عام) از بابت جذب متقاضیان ایجاد ننموده و این شرکت حسب نیاز و برابر مقررات اقدام خواهد نمود.

1) رشته  های مورد نیاز:

الف- حقوق گرایش حقوق خصوصی، اقتصادی

ب- عمران گرایش تأسیسات و مکانیک گرایش طراحی جامدات،

ج- مهندسی کامپیوتر گرایش نرم  افزار و سخت  افزار،

د- حسابداری(دارای سوابق حسابرسی و ممیزی در موسسات معتبر)، مهندسی مالی، مدیریت مالی، اقتصاد،

ه- مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی،

و- رشته های روابط عمومی، گرافیک، رسانه، مترجمی زبان انگلیسی.

2) شرایط احراز فردی و شغلی:

الف) دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم برای متقاضیان مرد،

ب) دارا بودن سلامت کامل روحی و جسمی،

ج) آشنایی با بورس و بازار سرمایه،

د) مهارت و توانایی انجام کار با نرم افزارهای مجموعه office و اینترنت،

ه) تسلط کافی به زبان انگلیسی،

و) دارا بودن صلاحیت های لازم در گزینش عمومی و تخصصی.

کلیه افراد با مشخصات فوق می توانند پرسشنامه استخدامی زیر را پر نموده و به آدرس ایمیل HR@TSE.IR ارسال نمایند.

 

دانلود پرسشنامه

 

بورس اوراق بهادار تهران در صورت نیاز پس از بررسی فرم های ثبت نام و حسب مورد نسبت به دعوت از متقاضیان جهت شرکت در مصاحبه حضوری اقدام خواهد نمود؛ لازم به ذکر است متقاضیان دارای تجربه مرتبط در اولویت خواهند بود.



موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : دوشنبه بیست و نهم فروردین 1390 | 16:17 | نویسنده : مدیریت |

انک گردشگری در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی برای شعب تهران و شهرستان در مشاغل مورد نیاز از طریق مصاحبه تخصصی استخدام نماید . متقاضیان می

توانند حداکثر تا  تاریخ1390/2/5 ثبت نام نمایند .





شرایط احراز متقاضیان متصدی امور بانکی :



1 - داشتن حد اقل مدرک کارشناسی ترجیحاً در رشته های تحصیلی کامپیوتر , IT  , حسابداری , علوم بانکی , علوم انسانی , مدیریت , اقتصاد
2 – حداقل شرط معدل برای شغل متصدی امور بانکی 15 می باشد .

شرایط احراز متقاضیان کادر مدیریتی :


1 – بازنشتگان موسسات مالی و بانکی بدون محدودیت در رشته تحصیلی
2 – افرادی که دارای سابقه کار مفید و مرتبط با شعبه می باشند .
3 – حداکثر سن 56 سال
4 – حداقل دارای مدرک تحصیلی دیپلم

:: برای ثبت نام اینجا کلیک کنید


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : دوشنبه بیست و نهم فروردین 1390 | 16:16 | نویسنده : مدیریت |


بانک دی (سهامی عام) در راستای گسترش شعب وتامین نیروهای کارآمد مورد نیاز در سطح رئیس و معاون شعبه در تهران و شهرستان های ذیل از واجدین شرایط دعوت به همکاری می نماید .



الف :شرایط احراز:

1-بازنشستگان سیستم بانکی کشور با سمت رياست شعبه يا معاون شعبه در سه سال پاياني خدمت

2-آشنایی با رايانه و خدمات بانکداری الکترونیکی

3-داشتن حسن شهرت در طول دوران خدمت

4-برخورداری از سلامت کامل جسم و روان

5-حداکثر سن 60 سال

6-گذشت حداکثر دو سال از زمان بازنشستگی در صورت عدم اشتغال در سایر بانک ها و موسسات اعتباری

7-آشنایی به زبان انگلیسی در حد مناسب

8-بومی بودن شهر مورد تقاضا

9-برخورداری از روابط عمومی مناسب و روحیه مشتری مداری

تبصره - متقاضیان آشنا به امور ارزی و دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس مرتبط در اولویت می باشند .




نحوه ثبت نام :

از طريق سايت بانك دي گزينه دعوت به همكاري، صفحه ارسال رزومه



سایر شرایط :

اعلام شماره تلفن ثابت و همراه جهت برقراری تماس و نیز مشخص نمودن شهر مورد تقاضا ضروری می باشد

زمان مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز بانک صرفاً از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید بدیهی است نیازی به پیگیری حضوری و تلفنی نیست .

تكميل فرم دعوت به همكاري هیچگونه تعهدی برای بانک ایجاد نخواهد کرد .

اسامی شهرستان هایی که قرار است در آینده شعب بانک دی در آنجا افتتاح شود ،یا شعب جدید دایر گردد :

تهران ،بندرعباس ،مشهد ،کرج، اهواز ،شیراز ،همدان ،لرستان ؛قم ،بوشهر

:: برای ثبت نام به آدرس بانک به نشانی http://bank-day.ir مراجعه کنید


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : دوشنبه بیست و نهم فروردین 1390 | 16:16 | نویسنده : مدیریت |

در پاسخ به استقبال بی نظیر متقاضیان همکاری با بانک پاسارگاد و در راستای گسترش شعبه های بانک   ، واجدین شرایط زیر پس از ثبت نام الکترونیکی و بر اساس اولویت های لازم جهت شغل بانکداری  به مصاحبه دعوت می شوند.

شرایط :

 

مقطع تحصیلی رشته تحصیلی جنسیت
کارشناسی و کارشناسی ارشد

1. کلیه رشته های علوم اقتصادی و یا سایر رشته های تحصیلی با گرایش اقتصاد.

2. رشته های مدیریت با گرایش های بانکداری ، بازرگانی ، مالی ، دولتی و صنعتی

3. حسابداری.

4. کلیه گرایش های : آمار ، ریاضی و صنایع.

5. مهندسی کامپیوتر (در صورت نیاز).

خانم ها و آقایان

 

 

 

۱- خانم ها متولد ۱۳۶۴ به بعد ، آقایان متولد ۱۳۶۲ به بعد (در خصوص متقاضیان فوق لیسانس به بالا شرایط سنی با ۲ سال اختلاف از شرایط سنی قید شده نیز قابل پذیرش است)

۲ - آقایان دارای کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی .

۳ - سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک .

۴- عدم سو پیشینه کیفری .



یادآوری:

۱- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در قسمت "  سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری  " ثبت نمایند .

۲- روش ثبت نام فقط از طریق سایت و به صورت اینترنتی است ، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند .

۳- متقاضیان ، معدل رشته تحصیلی را با دقت و با صدم نمره اخذ شده ، طبق گواهینامه دریافتی از دانشگاه ثبت نمایند .

۴ - انجام مصاحبه با متقاضیان هیچ گونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد کرد.

۵ - زمان مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید ، نکته قابل ذکر اینکه متقاضیان فقط و صرفاً شماره تلفن همراه خودشان را ثبت نمایند.

*  توجه : ضرورتی به پیگیری حضوری و تلفنی با این امور نیست ، کافی است  شماره پرونده الکترونیکی  را نزد خود نگهداری نمایید ، امکان جستجوی آن از طریق این امور مقدور نخواهد بود.

:: برای ثبت نام اینجا کلیک کنید


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : دوشنبه بیست و نهم فروردین 1390 | 16:15 | نویسنده : مدیریت |

انك تات (سهامی عام) هشتمین بانك خصوصی كشور با ویژگی های متمایز در عرصه بانكداری بر این باور است كه تحقق استراتژی های بانك با تلاش، تدبیر، خلاقیت و نوآوری نیروی انسانی و همسویی با اهداف عالی سازمان میسر خواهد شد. بدین منظور در راستای گسترش شعب و تامین نیروهای كارآمد و مجرب مورد نیاز در سطح متصدی امور بانكی برای شعب تهران از واجدین شرایط زیر، دعوت به همكاری می نماید.

الف- شرایط عمومی داوطلبین:

1- مدرك تحصیلی: كارشناسی (لیسانس) بر اساس اولویت های مورد نیاز بانك دررشته های: حسـابداری - مدیـریت (گرایش های بانكداری،‌ بازرگانی، بیمه، مالی) - اقتصـاد ( گرایش های نظری - بازرگانی) - ریاضی كاربردی - كامپیوتر( گرایش نرم افزار).
2- حداقل معدل 15.
3- دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری از سلامتی كامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشكان معتمد بانك.
4- حداكثر سن متقاضیان 25 سال (متولدین 1364 به بعد). درمورد آقایانی كه خدمت وظیفه را انجام نموده اند حداكثر سن 27 سال می باشد.
5- دارا بودن كارت پایان خدمت و یا معافیت دایم غیرپزشكی. ( ویژه آقایان، با توجه به بند 4)
6- دارا بودن گواهینامه پایان دوره مهارت های هفت گانه (ICDL).
7- تسلط نسبی به زبان انگلیسی.
8- عدم سوء پیشینه كیفری.
9- برخورداری از روابط عمومی قوی و آراستگی ظاهر.
10- عكس ارسالی می بایست:
1) طی یك ماه اخیر گرفته شده باشد.
2) در ابعاد 4*3 باشد.
3) با فرمت jpg اسكن شود و حجم فایل اسكن شده کمتر از 200 کیلوبایت باشد.

ب- نحوه ثبت نام:
چون روش ثبت نام فقط از طریق سایت بانك تات و بصورت اینترنتی خواهد بود، لذا كلیه متقاضیان واجد شرایط می بایست مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در فرم دعوت به همكاری ثبت نمایند و به هیچ عنوان مداركی را برای ادارات بانك ارسال ننمایند.

ج- نكات شایان توجه:
1- درج شماره تلفن (در فرم تقاضای همكاری) برای تماس ضروری بوده و در صورت عدم توفیق بانك در برقراری ارتباط، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانك نخواهد بود.
2- پذیرش متقاضی فقط برای افراد بومی تهران می باشد. چنانچه افراد غیر بومی تهران مبادرت به ثبت نام و ارسال مدارك نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
3- چنانچه بانك در هر یك از مراحل استخدام متوجه عدم صحت اطلاعات ثبت شده توسط داوطلب یا عدم تطبیق هریك از شرایط اعلامی خود با موارد مندرج در سایت گردد، ادامه فرآیند استخدامی میسر نبوده و موضوع همكاری كان لم یكن تلقی می گردد. بعلاوه اینكه موضوع از طریق مراجع قضایی نیز تحت پیگرد قرار می گیرد.
4- پس از بررسی اولیه، در صورت حائز شرایط بودن و قبولی در مصاحبه، از افراد واجد شرایط برای همكاری دعوت بعمل خواهد آمد.
5- بانك در قبول یا رد درخواست متقاضی مختار است.
6- چنانچه در خلال بررسی مقدماتی و یا مراحل بعدی معلوم شود متقاضیانی با مدرك تحصیلی بالاتر از كارشناسی درخواست خود را تكمیل و ارسال نموده اند، موضوع درخواست همكاری خاتمه یافته اعلام می شود.

توجه: زمان مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و نیازی به پیگیری حضوری و تلفنی با این امور نیست. لطفاً شماره پرونده الكترونیكی را نزد خود نگهداری نمائید. چون امكان جستجوی آن از طریق بانك مقدور نمی باشد.



:: برای ثبت نام اینجا کلیک کنید


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : دوشنبه بیست و نهم فروردین 1390 | 16:14 | نویسنده : مدیریت |

موسسه مالی واعتباری کوثر(در شرف تاسیس) به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز ، جهت فعالیت درشعب جدید خود ازهمکاران محترم  بازنشسته و شاغلان سیستم بانکی کشور دربخش ریالی وارزی در سطح رئیس ومعـاون شعبه درتهران ومرکزاستانها دعوت به همکاری وثبت نام می نماید:
الف) شرایط استخدام :
1-       بازنشستگان و شاغلین سیستم بانکی کشور باسمت حداقل ریاست شعبه درجه 3 و مشاغل هم تراز  آن وبه بالا.
2-      آشنایی با رایانه و خدمات بانکداری الکترونیکی.
3-      داشتن حسن شهرت در طول دوران خدمت .
4-       برخورداری از سلامت کامل جسم وروان .
5-      حداکثرسن 50 سال (درصورت اشتغال بعد از دوران بازنشستگی در ســایر بانک ها و مـــوسسات اعتباری معادل زمان مذکور به حداقل سن اعلام شده تا حداکثر55 سال اضافه می گردد).
6-      گذشت حداکثر یک سال از زمان بازنشستگی در صورت عدم اشتغال در سایر بانک ها و موسسات اعتباری.
7-     سکونت حداقل 2 سال قبل ازبازنشستگی در استانهای مورد تقاضا.
8-     برخورداری از روابط عمومی مناسب و روحیه مشتری مداری.
تبصره (1): متقاضیان با پست سازمانی بالاتر و  آشنا به امور ارزی و دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس مرتبط در اولویت می باشند.
تبصره (2): بکارگیری بازنشستگان به صورت قراردادی وشاغلین به صورت مامور یا انتقال دائم می باشد.    
ب) – مشاغل ستادی مورد نیاز :
_         رئیس و معاون شعبه
ج) – رئیس ومعاون مورد نیاز شعب در مرکز استان ها:
تهران – کرج- اصفهان – قم- اسوج- بجنورد- مشهد- بیرجند- گرگان – ساری – سمنان – اراک – خرم آباد – اهواز – کرمانشاه-سنندج  – ایلام – همدان – رشت – قزوین – زنجان – تبریز – ارومیه – اردبیل – شیراز-بوشهر – بندر عباس – یزد – کرمان – زاهدان
هـ )مدارک مورد نیاز:
تصویر آخرین حکم کارگزینی ، یک قطعه عکس (4×3) .
و) مهلت ارسال مدارک
- مهلت ثبت نام وارسال مدارک تا تاریخ 90/1/31 خواهد بود. .
درج شماره ثابت وهمراه جهت برقراری تماس تلفنی ومشخص نمودن شهر وشغل مورد تقاضاضروری است.
ضمن این که به مدارک ناقصی که ارســـال گردیده باشدترتیب اثرداده نخواهد شد .توجه به این نکته ضروری است که زمان مصاحبه براساس اولویت های مورد نیاز موسسه صرفاً از طریق تلفن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید وضرورتی برای پیگیری حضوری ویا تلفنی وجود نخواهد داشت .
موسسه مالی واعتباری کوثر

:: برای ثبت نام اینجا کلیک کنید


موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : دوشنبه بیست و نهم فروردین 1390 | 16:12 | نویسنده : مدیریت |
انك دي با هدف تكميل كادر بانكداري الكترونيكي خود از ميان فارغ التحصيلان رشته هاي رايانه،(كليه گرايش ها) ، الكترونيك، مخابرات، علوم بانكي و مهندسي فن اوري اطلاعات در مشاغل ذيل دعوت به همكاري مي نمايد

1-كارشناس سيستم هاي بانكداري متمركز
2-كارشناس پشتيباني  سخت افزار و نرم افزار
3-كارشناس پشتيباني  خدمات كارت
4-كارشناس پشتيباني  ارتباطات و شبكه


شرايط عمومي :


1-بومي يا ساكن تهران

2-معدل  كارشناسي :14

3-معدل كارشناسي ارشد:15

4-دارا  بودن كارت پايان خدمت يا  معافي دائم

5-دارا بودن مدرك تحصيلي كارشناسي يا كارشناسي  ارشد و حداقل 3 سال تجربه كاري مرتبط (دارندگان مدرك ­تحصيلي كارشناسي ارشد در اولويت مي باشند)

6-فراغت ازتحصيل دررشته هاي:رايانه،(كليه گرايش ها) ، الكترونيك، مخابرات، علوم بانكي. فن اوري اطلاعات  

7-دارا بودن حداكثر 35سال سن براي دارندگان مدرك كارشناسي ارشد و حداكثر 30 سال سن براي دارندگان مدرك كارشناسي.

8-آشنايي كامل به زبان انگليسي

9-تسلط به نرم افزارهاي OFFICE و خودكارسازي اداري و آشنا به مفاهيم بانكداري و حسابداري

شرايط اختصاصي :

1.كارشناس سيستم هاي بانكداري متمركز و خدمات كارت: مسلط به مفاهيم پايگاه داده،‌SQL و آشنا به محيط هاي UNIX و Linux و آشنا با سيستم هاي بانكداري متمركز و خدمات كارت و آشنا به دانش عمومي بانكهاي اطلاعاتي

2.كارشناس پشتيباني ارتباطات و شبكه و سخت افزار و نرم افزار: آشنا با مفاهيم تجهيزات مخابراتي و شبكه اي و عمليات رايانه اي و تسلط به عملكرد كليه ابزارهاي خدمات بانكداري الكترونيكي

موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : دوشنبه بیست و نهم فروردین 1390 | 16:9 | نویسنده : مدیریت |

شرکت ملي گاز ايران در نظر دارد بمنظور تأمين بخشي از نيازمنديهاي نيروي انساني مورد نياز خود در شركت مجتمع گاز پارس جنوبي واقع در استان بوشهر- عسلويه از ميان دانش آموختگان ذكور مقاطع تحصيلي دكتري، كارشناسي ارشد و كارشناسي داوطلبان واجد شرايط را پس از ثبت نام در پايگاه اينترنتي به نشاني www.nigc.ir از طريق برگزاري آزمون کتبي (علمي)، آزمون استعداد و روان شناختي ، مصاحبه حضوري فني و تخصصي ، گزينش و طب صنعتي استخدام نمايد.

بر پايه اين گزارش ازداوطلبان استخدام در مقطع دكتري و فارغ التحصيلان ممتاز آزمون كتبي بعمل نخواهد آمد و متقاضيان واجد شرايطي كه در مهلت مقرر ثبت نام نموده باشند ؛ صرفاً به مرحله مصاحبه فني و تخصصي دعوت خواهند شد.

 

اطلاعات تکمیلی در ادامه مطلب ....


موضوعات مرتبط: استخدامي

ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه بیست و پنجم فروردین 1390 | 10:24 | نویسنده : مدیریت |
مجتمع كارخانه جات طوس چيني ( سهامي عام)

«استخدام نيروي انساني»
 
 
1-      مدير اداري با مدرك ليسانس يا فوق ليسانس با حداقل 10 سال سابقه كار مفيد در واحدهاي صنعتي بخش خصوصي
2-      ليسانس يا فوق ليسانس روانشناسي ترجيحا گرايش صنتعي
3-      ليسانس علوم اجتماعي جهت روابط عمومي
4-      ليسانس يا فوق ليسانس برنامه هاي آموزشي آشنا با واحدهاي صنعتي
5-      ليسانس يا فوق ليسانس مديريت بازرگاني با حداقل 5 سال سابقه مفيد
6-      ليسانس يا فوق ليسانس بازاريابي با تسلط كافي زبان انگليسي با حداقل 5 سال سابقه كار مفيد دربازارهاي خارجي
7-      ليسانس يا فوق ليسانس كامپيوتربا گرايش نرم افزار
8-      ليسانس با فوق لي ليسانس يا فوق ليسانس صنايع با گرايش كنترل موجوديها با تجربه كار مفيد جهت مديريت انبارها
9-      ليسانس ابزار دقيق آشنايي با سيستم PM
10- ليسانس يا فوق ليسانس صنايع با تجربه تعمير و نگهداري (نت)
11- ليسانس و فوق ليسانس  الكترونيك با حداقل 5 سال سابقه كار مفيد
12- ليسانس يا فوق ليسانس الكتروتكنيك
13- ليسانس و فوق ليسانس برق با حداقل 5 سال سابقه كار مفيد
14- ليسانس مكانيك الكترونيك با حداقل 5 سال سابقه كار مفيد در واحدهاي صنعتي
15- ليسانس يا فوق ليسانس سراميك با حداقل 10 سال سابقه كار
16- ليسانس يا فوق ليسانس حسابداري صنعتي با حداقل 5 سال سابقه كار مفيد
17- ليسانس يا فوق ليسانس طراحي صنعتي و تسلط به نرم افزار   بصورت حرفه اي

18-     ليسانس يا فوق ليسانس كامپيوتر با گرايش نرم افزار و تسلط به امور شبكه باحداقل 4 سال سابقه كار مفيد

19-      فوق ديپليم مكانيك و برق و نقشه كشي صنعتي يا دوره هاي 18 ماهه ايران و آلمان  

20- ليسانس يا فوق ليسانس رياضي و آمار
21- ليسانس يا فوق ليسانس عمران با حداقل سه سال سابقه كار مفيد
توضیحات :
- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکی الزامی است.
- ارسال مدارک هیچگونه تعهدی را برای استخدام ایجاد نمی کند.
- مدارک ارسالی عودت نخواهد شد .
مدارک مورد نیاز:
- فرم تقاضای کار تکمیل شده
- یک قطعه عکس
 
براي كسب اطلاعات بيشتر و دريافت فرم استخدام به كافي نت صورتي مراجعه نماييد .
كافي نت صورتي : نيشابور ، شهرك قدس ، بالاتر از دانشگاه ۵ ،روبروي صندوق مهر
تلفكس : ۶۶۱۶۹۲۹ - ۰۵۵۱
محمديان : ۰۹۱۵۳۵۲۲۵۷۱ - ۰۹۳۷۰۴۰۷۵۰۰
نصرآبادي : ۰۹۱۵۱۵۴۴۴۰۳ - ۰۹۳۵۲۹۸۷۲۰۰

موضوعات مرتبط: استخدامي

تاريخ : چهارشنبه بیست و یکم بهمن 1388 | 12:48 | نویسنده : مدیریت |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.